Rakam

Pernah buat tak camni? Bila keluar makan/minum atau tengah pegang gelas berisi air, tiba2 ada rasa xpuas hati kat sesiapa, then ‘ter’mengumpat depan air tu, atau marah2 depan air, pendek kata cakap benda2 negatif la depan air tu. Pernah buat x? Tau tak sebenarnya air tu ‘perakam’ yang terbaik? Ia akan ‘rakam’ semua yang ada depannya. Sebab tu kalau perasan, orang selalu baca Yassin depan air, sebab nak ‘rakam’ vibration2 dan energy2 positif dari Al Quran itu. Air kan akan ‘bersatu’ dalam badan kita. Ce bayangkan anda sedap ngumpat2, dan marah2 (energy negatif) depan air,lepastu minum pulak air yang di’rakam’ dengan aura negatif tu? Ahha, sebab tu kadang2 kita cepat emo, susah nak terima ilmu, payah nak berubah yang lebih baik, sebab kita dah ‘rakam’ benda2 negatif dan masukkan dalam badan kita. Wallahualam. nak SHARE silakan 🙂
Surah Al-Fatihah dapat Memadam kemurkaan Allah SWT.

💮 Surah Yasin dapat menghilangkan rasa dahaga atau kehausan pada hari Kiamat.
💮 Surah Dukhan dpt membantu kita ketika menghadapi ujian Allah SWT pada hari kiamat.

💮 Surah Al-Waqi’ah dapat melindungi kita daripada ditimpa kesusahan atau fakir.

💮 Surah Al-Mulk dpt meringankan azab di dalam kubur.

💮 Surah Al-Kauthar dapat merelaikan segala perbalahan.

💮 Surah Al-Kafirun dapat menghalang kita daripada menjadi kafir ketika menghadapi kematian.

💮 Surah Al-Ikhlas dpt melindungi kita daripada menjadi golongan munafiq.

💮 Surah Al-Falq dpt menghapuskan perasaan hasad dengki.

💮 Surah An-Nas dpt melindungi kita daripada ditimpa penyakit was-was.

Seterusnya, bagi menangani Syaitan Durjana dikatakan juga:-
💮 Ketika anda membawa AL-QURAN, respon syaitan ialah biasa saja, tengok je…
💮 Ketika anda membukanya, syaitan mula curiga.
💮 Ketika anda membacanya, syaitan mula gelisah.
💮 Ketika anda memahaminya, dia mula kejang.
💮 Ketika anda amalkan AL-QURAN, dalam kehidupan setiap hari, dia stroke….Teruskan membaca AL-QURAN dan amalkannya agar syaitan terus stroke. Nak amalkan bc surah2 ni kena tahu makhraj dan sifat hurufnya agar tidak tertukar huruf dan maknanya..

💮 Ketika anda ingin menyebarkan pesanan ini, syaitan pun mencegahnya.
💮 Syaitan kata, ‘JANGAN SEBARKANNYA, KERANA IA TIDAK PENTING LANGSUNG…😃

Advertisements